Известие

Collapse
No announcement yet.

Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките.

    Първоначално публикувано от dudeslav
    Ако някой в региона мисли да прави тази операция с вариатора може да се обади.
    Обаждането е :
    1.за консултация
    или
    2.за назначаване час за твоя бокс
    щото и моя вариатор е тръгнал с едното краче да си ходи.[/quote]

    За което от двете си избереш
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Re: Днес ремонтирах вариатора, смених ангренажа и ролките.

      Първоначално публикувано от oem
      Първоначално публикувано от dudeslav
      Ако някой в региона мисли да прави тази операция с вариатора може да се обади.
      Обаждането е :
      1.за консултация
      или
      2.за назначаване час за твоя бокс
      щото и моя вариатор е тръгнал с едното краче да си ходи.
      За което от двете си избереш [/quote]
      Избирам точка 2 от обедното меню ама лятото ... юни,юли.Ще се обадя
      ALFA 156 1.8 TS '99 (polyurethaned by ФЕРАРИСТ & crew,rebuild engine by to6ko,vegatta & crew)sigpic & Alfa 145 1.6 TS `97

      Comment


      • #18
        ОК.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Вала при смяна на кита не се сваля Вариатора се разглобява и зглобява на място, браво за ремонта
          RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
          0899832271 Сашо

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Lisan
            Вала при смяна на кита не се сваля Вариатора се разглобява и зглобява на място, браво за ремонта
            Който както му е удобно. Аз в интернет като гледах на всякъде го свалят. Абе няма значение. Дали е свален или не все тази. Мерси
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Ами то ако не се сваля вала значи не ми трябват и специалните лапи. Така ли е?
              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

              Comment


              • #22
                Пак ти трябват. Те селужат за да фиксираш валовете при зацепването на ремъка после.

                ЕДИТ: Аз не виждах начин да разглобя и сглобя вариатора без да махна вала. Първото което е скобите на гърбиците присикат вала и го стягат. От там и вариатора също е притиснат здраво към леглото. Не знам как бих го извадил без да сваля вала. Неудобно е. Няма и как да махна зегерката защото се падаше от долу под вала. Зегер клещите няма как да мушна и да стисна. А дори и да успея да махна зегерката няма с какво да хвана вариатора. Трябва със скоба, но това си екшънче.

                То просто нямаш полза от това да не вадиш вала. Само се усложнява работата.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Не е баш по темата, но за какво служи този вариатор ?
                  Радвай се на това, което имаш, докато работиш за това, което искаш.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Andy
                    Не е баш по темата, но за какво служи този вариатор ?
                    Вариатора служи да даде предварение на всмукателния вал в ниските обороти. След 1800 оборота соленоида отваря, пълни вариатора с масло по налягане, което натиска зъбните колела на вътре които са на резбови шлици. От там следва завъртането на вала и по-ранното отваряне на клапаните. Следва пълнене на цилиндрите с повече горивна смес.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 20:20.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Колега,поздравления за сериозния ремонт! Ама се чудя при тоя голям обем работа що не сложи направо нов вариатор? Верно,че е сума обаче доколкото знам ефекта е доста по - траен.
                      ...
                      155 1,6 TS 16V `96
                      166 2,4 JTD `99
                      147 1,9 JTDm 8V `07

                      Comment


                      • #26
                        Ами то милионер да съм пак нема да мога да и смогна на тая кола. А не виждам какво може да му се износи на вариатора. Това е глупост с купуването на нов. Този моя беше ремонтиран вече веднъж. Като го отворих имаше пластмасовата шайба, но от нея беше останало едно нищо. Махнах я и сложих новата заедно с пружинката и работата заспа. Демек какво значи? Пластмасовата се износва, после се сменя и готово. Ще видя обаче колко време ще кара. Ако кара година и повече, то по-добре ще е с ремонтния комплект. Те за това са направили шайбата пластмасова, за да се износва тя вместо корпуса на вариaтора. Но ще видим де. Времето ще покаже
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Бе не е глупост ... виж само в колко теми хората се оплакват от ремонтния комплект

                          Сам казваш, че твоят е ремонтиран веднъж, а сега ти самият си го ремонтирал отново, т.е. ако се водим от пробега на колата ти, доста бързо е сдал багажа стария

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от wwweb
                            Бе не е глупост ... виж само в колко теми хората се плачат от ремонтния комплект
                            Може да се окаже, че не е. Сори, но аз така мисля. То е ясно, че не е глупост. Но ако е подарък. Ще видим де. Ако не изкара много време с ремонтния комплект, може и нов да купя. Нищо не се знае. Все пак на 2 дена е.

                            При мен може и много да изкара. Аз карам по 10 км на ден. От дома до работа и обратно.

                            За мен все още не е ясно от какво се износва. Там има едно съвзем малко движение. Износването би трябвало да е в шлиците, а те са като нови. Би трябвало с ремонтния коплект да кара много време
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Евала колега за ремонта, темата и снимките. Тази тема ми беше много полезна защото идея си нямах какво е това вариатор, къде се намира и за какво служи.
                              Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
                              EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
                              EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer

                              Comment


                              • #30
                                Колега обясни малко какво спомага вариатора за икономията?
                                Извинявай за глупавия въпрос
                                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                                FIAT Coupe 16VT
                                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                                Comment

                                Working...
                                X